sayna.blogg.se

Hej fina ni. Jag är en 20 årig tjej från Iran som bor i Stockholm. Jag är en dansös och jag dansar bellydance, persisk dans och salsa. Även om jag pluggar så jobbar jag på "Subway" i stinsen. Här kommer jag skriva om de sakerna som jag älskar, t.ex: mode, smink, nagel design dans, mat och helt enkelt den jag är och det jag gör. Hoppas att ni gillar min blogg! :*

Det finns alltid bra dagar i livet

Publicerad 2014-10-14 23:06:32 i Allmänt,



 Jag har haft en härligt dag idag även om jag inte har gjort så mycket. På morgonen var jag ganska pigg, då började jag jobba med mina läxor och fick hjälp av min älskling annars så skulle jag inte orka med plugg! Efter typ 3 timmars plugg så åkte vi till McDonalds och provade den nya hamburgaren som heter "chorizo BBQ", det var riktig gott och jag tycker att den är godaste hamburgaren efter "Big Mac".  Sen promenerade vi tillbaka.
Jag tycker att om man bara kan känna sig glad med familjen i ett stressig liv så är det allt som räknas. :)
Godnatt :)

Kommentarer

Postat av: Amin

Publicerad 2014-10-14 23:31:34

❤️💚

Svar: ❤️💚❤️
sayna.blogg.se

Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Publicerad 2014-10-15 11:39:51

Fin!

Svar: Tack sötnos 😘
sayna.blogg.se

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-10-15 12:43:33

Jag är på väg att åka till USA för att jobba som au pair, så kika gärna in på min blogg och följ med på mitt äventyr från början! Är just nu i matchningsprocessen och ska hitta den perfekta familjen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är en 20 årig tjej från Iran som bor i Stockholm. Jag älskar min familj och har en lillebror som betyder allt för mig. Jag har ett förhållande med världens bästa och snällaste kille som heter Amin <3 . Jag är en dansös och jag dansar bellydance, persisk dans och salsa. Även om jag pluggar så jobbar jag på "Subway" i stinsen. Här kommer jag skriva om de sakerna som jag älskar, t.ex: mode, smink, nagel design dans, mat och helt enkelt den jag är och det jag gör. Hoppas att ni gillar min blogg! :*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela